Mamy przyjemność przedstawić Państwu ofertę na zarządzanie nieruchomościami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Dom nad Odrą” w Szczecinie od wielu lat zajmuje się administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami własnymi (78 nieruchomości) i powierzonymi (10 nieruchomości).
Zapewniamy Państwu obsługę w zakresie administracji, obsługi technicznej, rozliczeń czynszowych, pełnej obsługi rachunkowo-księgowej.
Wszystkie rozliczenia prowadzi fachowa kadra, przy pomocy profesjonalnego programu komputerowego. Zatrudniamy licencjonowanych zarządców.
Gwarantujemy wysoki poziom świadczonych usług, bezpieczeństwo i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Zarządzamy i administrujemy nieruchomościami w sposób, który zapewnia ich prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie, mieszczące się w zakresie udzielonych pełnomocnictw i obowiązków powierzonych umową, a w szczególności:
W zakresie bieżącej eksploatacji m.in.:
- prowadzimy wyszukiwanie i negocjacje oraz zawieramy umowy na dostawę świadczeń i usług, w tym ubezpieczeniowych, monitorujemy ich realizację,
- negocjujemy i zawieramy umowy na prace remontowe, konserwacyjne, instalacyjne,
- gromadzimy, przechowujemy oraz aktualizujemy dokumentację związaną z użytkowaniem nieruchomości,
- opracowujemy plany finansowo-gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji,
- opracowujemy plany remontów lub modernizacji.
W zakresie obsługi finansowej, księgowej i prawnej m.in.:
- prowadzimy rachunkowość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- rozliczamy każdą nieruchomość poprzez odrębny rachunek bankowy,
- odbieramy, weryfikujemy oraz regulujemy wszelkie płatności, rachunki, faktury,
- prowadzimy sprawozdawczość finansową w szczególności podatkową zgodnie
z obowiązującym prawem, - regulujemy podatki i inne opłaty publiczno-prawne,
- prowadzimy rozliczenia czynszowe, naliczanie i monitorowanie wpływu miesięcznych opłat od właścicieli i najemców,
- prowadzimy indywidualne rozliczenia użytkowników nieruchomości,
- monitorujemy terminowość wpłat, a w przypadku opóźnień naliczamy ustawowe lub umowne odsetki za zwłokę,
- wszczynamy kroki prawne dla ściągnięcia należności związanych z nieruchomością i ewentualne przekazanie spraw do dalszej realizacji prawnikowi,
- przygotowujemy materiały i dokumenty na zebranie Wspólnoty,
- regulujemy stan prawny nieruchomości,
- reprezentujemy właścicieli przed sądami, urzędami i innymi instytucjami.,
- przechowujemy dokumentację statystyczną i księgową Wspólnoty,
- sporządzamy roczne rozliczenia właścicieli oraz rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty,
- podejmujemy również czynności w ramach zwykłego zarządu, które mają na celu opiekę, utrzymanie i ochronę nieruchomości.
W zakresie obsługi technicznej m.in.:
- prowadzimy książkę obiektu budowlanego oraz inną dokumentację techniczną zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
- zlecamy przeglądy techniczne zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym i na ich podstawie określamy niezbędny zakres prac, który powinien być wykonany na nieruchomości,
- dokonujemy bieżącej kontroli technicznej budynków,
- przeprowadzamy konserwację i bieżące naprawy,
- nadzorujemy prace remontowe i konserwacyjne,
- podejmujemy niezwłocznie niezbędne działania w przypadku wystąpienia awarii lub zagrożenia.
Stawka za obsługę nieruchomości jest ustalana z każdym klientem indywidualnie w zależności od wielkości nieruchomości oraz zakresu usług.
Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty.
W tym celu prosimy o przesłanie nam wypełnionego formularza.